Щоденник класного керівника

/Files/images/2020-2021_n_r/23519702_images_2241182232.jpg

Наша школа покликана стати тим місцем для особистості учня і вчителя, де буде духовно збагачуватись кожен учасник навчально – виховного процесу, де буде формуватись громадянська зрілість і особиста відповідальність за свій вклад у національно– культурне відродження України, у розбудову держави.

На сучасному етапі розвитку суспільства педагогічний колектив школи, розуміючи потребу докорінного переосмислення виховної системи, насамперед виходить з таких позицій:

1. Визнання того, що школа – навчальний заклад, покликаний відповідати потребам і умовам сучасного стану соціального розвитку України та забезпечувати освітні потреби міста.

2. Школа має бути конкурентноздатною й престижною, а це можливо лише в режимі неперервного розвитку і творчого пошуку прогресивних технологій, методик зростання професіоналізму на педагогічному та управлінському рівні.

Вирішуючи ці завдання школа забезпечує різні види діяльності в широкому спектрі позакласної сфери – гуртковій, спортивній, художньо-естетичній роботі, максимально сприяючи розвитку і самовизначенню особистості дитини.

Вирішення поставлених завдань можливе лише в атмосфері доброзичливості, довіри, співробітництва, відповідальності на всіх рівнях шкільного педагогічного простору .

Дана модель є результатом науково-педагогічного та методичного узагальнення пошукової творчої діяльності всього педагогічного колективу.

Головна виховна задача, яку ставить перед собою колектив нашої школи: виховання соціально-активної, високоморальної, фізично розвинутої особистості.

/Files/images/2020-2021_n_r/Без названия (1).jpg

Кiлькiсть переглядiв: 73

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.